Când este nevoie de majorarea capitalului social?
Cum se face majorarea capitalului social?
Care sunt actele necesare? Cât costă?
Majorarea capitalului social se poate dovedi necesară în multe situații, însă în practica recentă am întâlnit câteva situații mai frecvente, dintre care menționăm:
extinderea obiectului de activitate;
cooptarea unui nou asociat prin aport la capitalul social;
majorarea capitalului social până la o valoare de minim 45.000 de lei, pentru ca firma să poată opta pentru plata impozitului pe profit
Principalele documentele, necesare pentru inregistrarea dosarului la Registrul Comertului, sunt:
Hotararea AGA/ sau/ Decizia asociatului unic privind majorarea capitalului social;
Actul Constitutiv actualizat, ce contine modificările decise prin Hotararea AGA sus-mentionata, sau prin Decizia asociatului unic;
în cazul majorarii capitalului social prin aport de numerar trebuie sa faceti dovada varsămintelor, adică a depunerii sumelor respective in contul bancar al societatii;
în cazul majorarii capitalului social prin aport in natura raportul de evaluare realizat de expertul desemnat
în cazul majorarii capitalului social prin subscrierea ca aport in natura a unui imobil este necesara incheierea in forma autentica, atat a actului constitutiv, cat si a actului modificator (Hotarare AGA, sau Decizia asociatului unic)
anexa hotărârii AGA/ sau/ Deciziei asociatului unic
dacă este cazul, declarația noului asociat cooptat prin aport la capitalul social,
dacă este cazul, copia actului de identitate al noului asociat cooptat prin aport la capitalul social,
În funcție de situație, pot fi necesare si alte documente.
Serviciile JF se adresează celor care își prețuiesc timpul!
Prețul variază în funcție de complexitate și urgență.
[Vezi prețuri în tab-ul Tarife]
Din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului, înregistrarea majorării capitalului social durează doar câteva zile lucrătoare
Timpul total de lucru variază, de obicei, între 5-15 zile, incluzând aici:
pregătirea actelor
eventuală întâlnire pentru semnarea actelor
pregătirea și depunerea dosarului la Registrul Comerțului
susțienerea dosarului și asigurarea relației cu Registrul Comerțului pe parcursul procesării cererii de înființare a firmei.
Dacă nu ești sigur, poți apela la consultanța JF
Prețul consultanței se scade din prețul total, dacă te decizi în următoarele 15 zile!
Poți completa formularul de mai jos,
sau ne poți contacta telefonic.
Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne!
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare.
Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante,
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.