Când am nevoie de un punct de lucru?
Care este procedua? Ce acte sunt necesare?
Cât costă? Cât durează?
Ce autorizații sunt necesare?
Reprezinta o locatie auxiliara a societatii, în care aceasta poate desfasura fie activitati de birou, fie activitati comerciale, fie ambele, astfel că, în practică, situațiile în care o firmă poate avea nevoie să deschidă un punct de lucru sunt numeroase.
Punctul de lucru se înregistrează la Registrul Comertului din judetul in care societatea are sediul social, unde administratoorul, sau împutericitul acestuia va depune un dosar de mențiuni.
Pentru a deschide un punct de lucru societatea trebuie sa detina respectivul spatiu in proprietate sau in folosinta. Dovada folosintei se face cu contractul de inchiriere, sau cu contractul de comodat, ori cu alt tip de document, după caz.
Prin acest document, asociatii firmei, sau asociatul unic decid(e) infiintarea respectivului punct de lucru. Cu aceasta ocazie poate fi actualizat si actul constitutiv al firmei, dar acest lucru este opțional.
In anumite situatii poate fi necesar acordul vecinilor directi si al asociatiei de proprietari sau locatari.
În momentul depunerii dosarului de infiintare a punctului de lucru la Registrul Comertului trebuie sa declarati activitatile pe care le veti desfasura. Activitatile trebuie identificate prin codurile CAEN corepunzatoare si trebuie sa existe, deja, in actul constitutiv al firmei. Pentru asta veti completa si veti semna declaratia model_3 in rubricile special alocate.
Bineinteles, procedura prezentata este general valabila, iar in practica pot sa apara si elemente suplimentare specifice fiecarui caz in parte.
Principalele documente necesare pentru inregistrarea unui sediu secundar sunt:
Hotarare AGA/ Decizie asociat unic;
dovada sediului secundar(contract de inchiriere/ subinchiriere/ comodat etc.);
acordul Asociatiei de proprietari (formular);
acordul vecinilor (formular);
copia cartii de identitate a persoanei care depune dosarul.
Prețul variază în funcție de timpul alocat și urgență.
[ Găsești oferte detaliate în tab-ul Tarife ]
Durează doar câteva zile lucrătoare, din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.
Pentru a funcționa legal, ar putea fi necesare: autorizații, avize, sau alte doucumente.
Lista autorizațiilor diferă în funcție de tipul activității, dimensiunea acesteia, sau alte criterii.
În secțiunea Servicii găsiți multe informații utile privind autorizațiile necesare pentru funcționarea legală.
Poți completa formularul de mai jos,
sau ne poți contacta telefonic.
Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne!
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare.
Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante,
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.