Notificare privind Asistența de Specialitate
Răspunsul oficial/ Negația DSP
Notificarea privind Certificarea Conformității cu Normele de Igienă și Sănătate Publică
Autorizația Sanitară de Funcționare
Consultanță demersuri legale sănătate publică
Specialiștii JF analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Vei afla, astfel, ce ai de făcut pentru a funcționa în deplină legalitate.
Este un document oficial ce poate fi emis de Direcția de Sănătate Publică la solicitatea persoanelor interesate, sau a agenților econommici
Este, de asemenea, un document ce poate fi emis de către Direcția de Sănătate Publică la solicitatea expresă a persoanelor interesate, însă, de exemplu, Direcția de Sănătate Publică București nu mai primește astfel de cereri la Registratura instituției, însă puteți solicita astfel de informații în baza legii privind accesul la informațiile de interes public.
Așa cum îi spune și numele, este un document oficial emis de Direcția de Sănătate Publică la cererea persoanelor interesate, în urma verificării documentelor solicitantului dar și a felului în care sunt respectate normele de igienă și sănătate publică.
Analizăm informațiile și documentele furnizate de beneficiar.
Este o activitate implicită la începutul oricărui proiect
Clarificăm detaliile proiectului discutând cu beneficiarul
În cadrul unei întâlniri la sediul nostru
Ne deplasăm în locația beneficiarului, pentru alte discuții și clarificări
În anumite situații, o vizită la fața locului poate ajuta la clarificarea unor aspecte importante
Comunicăm eficient cu colaboratorii cooptați în proiect, dacă este cazul.
Pe lângă echipa proprie, avem un portofoliu de colaboratori specializați, la care apelăm permanent cu solicitări specifice.
În mod specific, în demersurile de natură urbanistică sunt necesare documentații întocmite de arhitect, ingineri și alți specialiști. De asemenea, actele trebuie verificate de către verificatori cu diverse specializări
Întocmim dosarul pe baza informațiilor și documentelor furnizate de beneficiar și/ sau de colaboratorii cooptați în proiect, dacă este cazul.
Pentru fiecare tip de demers este necesar câte un set de documente, prin care solicitantul să facă dovada îndeplinirii unor condiții specifice.
Depunem dosarul la registratura instituției, sau prin Poșta Română, cu confirmare de primire și opis de documente
De obicei, dosarele sunt depuse prin registratura instituției
În practică, pot să apară situații în care am putea recomanda depunerea documentelor prin Poșta Română, cu adresă de înaintare, opis de documente și confirmare de primire.
Susținem dosarul în relația cu funcționarii instituției
Poate fi vorba de simpla verificare a stadiului în care se află dosarul
De asemenea, poate fi vorba de discuții purtate cu funcționarul, care se ocupă de soluționarea dosarului, în susținerea solicitării beneficiarului, ori referitoare la documentațiile din dosar
În unele situații, ar putea fi necesare audiențe pentru susținerea dosarului în fața funcționarilor din conducerea instituției
Efectuăm alte demersuri pentru obținerea unor documente suplimentare necesare în dosar
Documentele suplimentare pot fi utile, uneori, iar alteori pot fi neapărat necesare pentru clarificarea unor detalii și finalizarea cu succes a demersului.
Desfășurăm activități suplimentare în relația cu beneficiarul, colaboratorii și instituția, în funcție de caz
În practică, ne confruntăm cu situații numeroase și diverse. Legislația este neclară, unele norme se schimbă frecvent, iar alte reglementări sunt expirate de mai mulți ani, astfel că nevoia unor activități suplimentare trebuie luată în considerare.
Vezi prețuri pentru Serviciile JF
Poți completa formularul de mai jos,
sau ne poți contacta telefonic.
Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne!
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare.
Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante,
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.