De ce acte am nevoie ca să înființez un SRL? Care este procedura?
Înființare SRL. Cât costă și cât durează?
Care sunt pricipalele avantaje ale SRL-ului?
Cum te ajută consultanții JF ?
Înființare firmă înseamnă pentru mulți înființare Societatea cu Răspundere Limitată, deoarece aceasta este cea mai versatilă formă de organizare a unei activități comerciale.
Rezervarea denumirii firmei
Se face pe loc la Registrul Comerțului, sau online pe https://portal.onrc.ro/
Întocmire Act Constitutiv
Actul Constitutiv poate fi autentificat de notar, atestat de avocat, sau poate fi dat sub semnătură privată.
Declarațiile asociaților și administratorului
Pot fi date la notar, ori în fața unui avocat, sau direct la Registrul Comerțului.
Declarația de beneficiar real al veniturilor firmei
Poate fi dată la notar, sau direct la Registrul Comerțului, de către administratorul fimei.
Specimenul de Semnatura al viitorului administrator al firmei;
Poate fi dat la notar, sau direct la Registrul Comertului.
Sediul social al firmei
Poate fi stabilit, în mod uzual, în baza unui contract de comodat, sau de închiriere încheiat direct cu firma în curs de înființare.
Vecinii
În cazul sediilor sociale cu activitate stabilite într-un imobil cu două, sau mai multe apartamente, va fi necesar acordul vecinilor directi si al asociatiei de proprietari, sau locatari.
Capitalul social
Nu mai este necesară depunerea la bancă a capitalului social înainte de depunerea dosarului de înființare a firmei la Registrul Comerțului, dar capitalul social va fi menționat în actul constitutiv.
Actele de identitate ale asociatilor si administratorilor
Asociații și administratorii viitoarei firme trebuie să depună în dosar copii ale actelor lor de identitate.
Declarațiile privind activitățile desfășurate de firmă (la sediu, la punctul de lucru, sau la beneficiari, ori în afara sediilor proprii)
În momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului vei completa o declarație în care vei specifica lista exactă a codurilor CAEN corepunzătoare activitățlor pe care vrei să le desfășori.
Bineînțeles, lista prezentată este general valabilă, iar în practică pot să apară și elemente suplimentare specifice fiecarui caz în parte.
Dacă o faci pe cont propriu, trebuie să ai în vedere:
taxele la Registrul Comerțului - aproximativ 124 Lei
taxele notariale - între 60 - 100 Lei/ document (în funcție de prețurile fiecăui notariat) respectiv: Specimen de Semnătură + Declarația fiecărui asociat/ administrator + Declarația privind beneficiarul real al veniturilor generate de firmă
capitalul social - stabilit de asociați
Prețul serviciilor noastre variază în funcție de complexitate și urgență.
[ Găsești oferte detaliate în tab-ul Tarife ]
Termenul este relativ scurt și variază, de obicei, între 5-15 zile, incluzând aici:
clarificarea detaliilor, planificarea activităților și pregătirea actelor,
întâlnire pentru semnarea actelor,
pregătirea și depunerea dosarului la Registrul Comerțului,
susțienerea dosarului și asigurarea relației cu Registrul Comerțului pe parcursul procesării cererii de înființare a firmei.
De ce aleg intreprinzatorii forma de societate cu raspundere limitata?
principalul motiv pentru care se prefera infiintarea unui SRL este reprezentat de faptul ca raspunderea asociatilor se limiteaza la valoarea aportului la capitalul social al fiecaruia dintre asociati,
al doilea motiv ar fi reprezentat de versatilitatea acestui tip de societate comerciala, aspect ce poate reprezenta un avantaj major pe piata concurentiala actuala,
procedura simpla si rapida de înființare
procedura relativ simpla de desfiintare, sau vânzare;
valoarea redusa a capitalului social!
Cum te ajută consultanții JF ?
Clarificăm detalii practice. Te ajutăm să te familiarizezi cu procedura.
Îți răspundem la întrebări și îți oferim îndrumări.
Pregătim documente necesare în dosar.
Întocmim și depunem dosarul la Registrul Comerțului.
Susținem dosarul și asigurăm relația cu instituția.
Specialiștii JF analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Informațiile și consultanța te vor ajuta să iei deciziile corecte!
analizăm documentele furnizate de beneficiar
clarificăm detalii și îți oferim îndrumări (acord vecini, acte la notar, etc)
ne deplasăm la instituții; solicităm informații și clarificări din partea instituțiilor
rezervăm denumirea firmei conform celor stabilite cu beneficiarul
pregătim documentele constitutive ale firmei
întocmim dosarul și completăm formularele
efectuăm activități de managemente de proiect, dintre care menționăm:
relaționăm cu terți colaboratori,
facem programări la notar,
discutăm cu traducători/ interpreți autorizați de Ministerul Justiției,
ne deplasăm la notar, sau la biroul beneficiarului
depunem dosarul la Registrul Comerțului în vederea înființării firmei
susținem dosarul și asigurăm relația cu registrul Comerțului
ridicăm actele emise de Registrul Comerțului
desfășurăm alte activități, conform pachetului de servicii stabilit cu beneficiarul.
Alege serviciile JF pentru că timpul tău este prețios!
Bineînțeles, ai putea să te ocupi chiar, dar ai lucra mult mai eficient în domeniul tău de activitate!
Include: analiza prealabila, consultanta generala, pregatire documente, depunere și susținere dosar
Include: analiza prealabila, consultanta generala, pregatire documente, depunere și susținere dosar
Include: analiza prealabila, consultanta generala, pregatire documente, depunere și susținere dosar
Poți completa formularul de mai jos,
sau ne poți contacta telefonic.
Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne!
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare.
Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante,
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.