0730 50 40 10

Înființare firmă - înființare SRL 

Cum înființez o firmă? 

De ce acte am nevoie ca să înființez un SRL? Care este procedura?

Înființare SRL. Cât costă și cât durează?

Care sunt pricipalele avantaje ale SRL-ului? 

Cum te ajută consultanții  JF  ?

 

Înființare firmă înseamnă pentru mulți înființare Societatea cu Răspundere Limitată, deoarece aceasta este cea mai versatilă formă de organizare a unei activități comerciale. 

 

Procedura de infiintare firmă (SRL)

Detalii de lămurit înainte de înregistrarea firmei la Registrul Comerțului: 

 

  • Rezervarea denumirii firmei 

Se face pe loc la Registrul Comerțului, sau online pe https://portal.onrc.ro/ 

 

  • Întocmire Act Constitutiv 

Actul Constitutiv poate fi autentificat de notar, atestat de avocat, sau poate fi dat sub semnătură privată.

 

  • Declarațiile asociaților și administratorului 

Pot fi date la notar, ori în fața unui avocat, sau direct la Registrul Comerțului.

 

  • Declarația de beneficiar real al veniturilor firmei 

Poate fi dată la notar, sau direct la Registrul Comerțului, de către administratorul fimei.

 

  • Specimenul de Semnatura al viitorului administrator al firmei; 

Poate fi dat la notar, sau direct la Registrul Comertului.

 

  • Sediul social al firmei

Poate fi stabilit, în mod uzual, în baza unui contract de comodat, sau de închiriere încheiat direct cu firma în curs de înființare.

 

  • Vecinii

În cazul sediilor sociale cu activitate stabilite într-un imobil cu două, sau mai multe apartamente, va fi necesar acordul vecinilor directi si al asociatiei de proprietari, sau locatari.

 

  • Capitalul social

Nu mai este necesară depunerea la bancă a capitalului social înainte de depunerea dosarului de înființare a firmei la Registrul Comerțului, dar capitalul social va fi menționat în actul constitutiv. 

 

  • Actele de identitate ale asociatilor si administratorilor 

Asociații și administratorii viitoarei firme trebuie să depună în dosar copii ale actelor lor de identitate. 

 

  • Declarațiile privind activitățile desfășurate de firmă (la sediu, la punctul de lucru, sau la beneficiari, ori în afara sediilor proprii)

În momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului vei completa o declarație în care vei specifica lista exactă a codurilor CAEN corepunzătoare activitățlor pe care vrei să le desfășori. 

 

Bineînțeles, lista prezentată este general valabilă, iar în practică pot să apară și elemente suplimentare specifice fiecarui caz în parte.

 

Cât costă înființarea firmei? Cât durează?

Dacă o faci pe cont propriu, trebuie să ai în vedere: 

  • taxele la Registrul Comerțului - aproximativ 124 Lei 

  • taxele notariale - între 60 - 100 Lei/ document (în funcție de prețurile fiecăui notariat) respectiv: Specimen de Semnătură + Declarația fiecărui asociat/ administrator + Declarația privind beneficiarul real al veniturilor generate de firmă 

  • capitalul social - stabilit de asociați

Prețul serviciilor noastre variază în funcție de complexitate și urgență. 

[ Găsești oferte detaliate în tab-ul Tarife ]

 

Termenul este relativ scurt și variază, de obicei, între 5-15 zile, incluzând aici:

  • clarificarea detaliilor, planificarea activităților și pregătirea actelor,

  • întâlnire pentru semnarea actelor,

  • pregătirea și depunerea dosarului la Registrul Comerțului,

  • susțienerea dosarului și asigurarea relației cu Registrul Comerțului pe parcursul procesării cererii de înființare a firmei.  

 

AVANTAJELE unui SRL

De ce aleg intreprinzatorii forma de societate cu raspundere limitata?

  • principalul motiv pentru care se prefera infiintarea unui SRL este reprezentat de faptul ca raspunderea asociatilor se limiteaza la valoarea aportului la capitalul social al fiecaruia dintre asociati,

  • al doilea motiv ar fi reprezentat de versatilitatea acestui tip de societate comerciala, aspect ce poate reprezenta un avantaj major pe piata concurentiala actuala,

  • procedura simpla si rapida de înființare

  • procedura relativ simpla de desfiintare, sau vânzare;

  • valoarea redusa a capitalului social

Cum te ajută consultanții  JF  ?

Cum te ajută consultanții nostri?

  1. Clarificăm detalii practice. Te ajutăm să te familiarizezi cu procedura. 

  2. Îți răspundem la întrebări și îți oferim îndrumări. 

  3. Pregătim documente necesare în dosar.

  4. Întocmim și depunem dosarul la Registrul Comerțului. 

  5. Susținem dosarul și asigurăm relația cu instituția. 


Specialiștii JF analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Informațiile și consultanța te vor ajuta să iei deciziile corecte

Vezi serviciile  JF  disponibile 

Servicii

Vrei să înființezi un SRL? 

Serviciile noastre, în ordinea lor firească, sunt: 

  • analizăm documentele furnizate de beneficiar 

  • clarificăm detalii și îți oferim îndrumări (acord vecini, acte la notar, etc) 

  • ne deplasăm la instituții; solicităm informații și clarificări din partea instituțiilor 

  • rezervăm denumirea firmei conform celor stabilite cu beneficiarul 

  • pregătim documentele constitutive ale firmei 

  • întocmim dosarul și completăm formularele 

  • efectuăm activități de managemente de proiect, dintre care menționăm: 

    • relaționăm cu terți colaboratori,

    • facem programări la notar,

    • discutăm cu traducători/ interpreți autorizați de Ministerul Justiției, 

    • ne deplasăm la notar, sau la biroul beneficiarului 

  • depunem dosarul la Registrul Comerțului în vederea înființării firmei 

  • susținem dosarul și asigurăm relația cu registrul Comerțului 

  • ridicăm actele emise de Registrul Comerțului 

  • desfășurăm alte activități, conform pachetului de servicii stabilit cu beneficiarul. 


servicii și oferte aici 

Alege serviciile  JF  pentru că timpul tău este prețios

Bineînțeles, ai putea să te ocupi chiar, dar ai lucra mult mai eficient în domeniul tău de activitate! 

Categorii de Servicii

Pachetele de servicii în ordinea lor firească sunt:
BASIC

Include: analiza prealabila, consultanta generala, pregatire documente, depunere și susținere dosar

de la 450 Lei
SERVICII Incluse
  • * B *analiza actelor furnizate de beneficiar
  • * B *discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • ORCconsultanță minimală și îndrumări practice
  • ORCconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • ORCdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ORCdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • ORCdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • ORCdisponibilitate pentru activități suplimentare de susținere a dosarului
TIMP de lucru. PRET
3 ore Pret Pachet
450 lei
OPTIM

Include: analiza prealabila, consultanta generala, pregatire documente, depunere și susținere dosar

de la 695 Lei
SERVICII Incluse
  • * O *analiza actelor furnizate de beneficiar
  • * O *discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • ORCconsultanță generală și îndrumări practice
  • ORCconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • ORCdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ORCverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (susținerea dosarului, altele)
  • ORCdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • ORCactivități de birou (project management)
  • ORCdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • ORCdisponibilitate pentru activități suplimentare de susținere a dosarului
TIMP de lucru. PRET
4 ore Pret Pachet
695 lei
Std._Plus

Include: analiza prealabila, consultanta generala, pregatire documente, depunere și susținere dosar

de la 1450 Lei
SERVICII Incluse
  • * P *analiza actelor furnizate de beneficiar
  • * P *discuții telefonice, email-uri, comunicare prin intermediul contului
  • ORCconsultanță generală și îndrumări practice
  • ORCconcepere și redactare documente, pregătire dosar(e), altele
  • ORCactivități de birou (project management)
  • ORCdisponibilitate pentru întâlniri suplimentare și alte activități
  • ORCdepunere dosar(e), completări cereri, formulare, altele
  • ORCverificare stadiu și asigurarea relației cu instituția (susținerea dosarului, altele)
  • ORCdeplasare la sediul instituției
  • ORCdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • ORCdisponibilitate pentru întâlniri suplimentare și alte activități
  • ORCdisponibilitate pentru refacere acte și modificări detalii proiect
  • ORCdisponibilitate pentru activități suplimentare de susținere a dosarului
  • ORCorice alte activități conexe, sau deplasări la sediile instituțiilor, ori la sediul/ sediile beneficiarului
TIMP de lucru. PRET
8 ore Pret Pachet
1450 lei
Alege serviciile noastre si beneficiaza de AVANTAJELE CONTULUI DE CLIENT
STATUS IN TIMP REAL

Verifici stadiul fiecarui demers in timp real

DOCUMENTE SCANATE

Documente scanate, pe masura ce le obtinem

RAPORT DE ACTIVITATE

Vezi raportul de activitate detaliat in timp real

EXECUTIE RAPIDA

Eficienta ridicata si termene reduse de executie

Solicita oferta personalizata

Ce servicii îți sunt necesare?

Poți completa formularul de mai jos,   
sau ne poți contacta telefonic.  

Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne! 
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare

Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante, 
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.

Oferta rapida asistata/call-center

Preferi să ne contactezi telefonic? Ne găsești de Luni până Vineri între 09.00 - 18.00

Completeaza formularul si te vom contacta cand doresti pentru Ofertare Rapida
Ofertare Rapida
x

Designed and developed by

Top

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Detalii aici De acord