Cine are nevoie de Autorizație de Securitate la Incendiu?
Aspecte practice privind obligația de autorizare la ISU
Întocmirea documentațiilor, consultanță și asistență în relația cu ISU
Cunoaștem cu toții istoria recentă și heirupismul funcționarilor publici, ce urmează fiecărui eveniment nefericit. Lipsa de viziune a autorităților și felul în care se reflectă asta în procedurile birocratice reprezintă probleme reale, la care se mai adaugă și mentalitatea găunoasă a multor contribuabili, care caută ”soluții pe lângă lege”.
Autorizația de Securitate la Incendiu este necesară pentru o serie de construcții și amenajări, evaluate și clasificate în funcție de o serie de criterii: destinația/ tipul activității desfășurate acolo, suprafața spațiului, numărul de niveluri, alte detalii.
De exemplu,
Autorizația de Securitate la Incendiu va fi necesară pentru a putea desfășura activități de alimentație publică, cum sunt cele de restaurant, bar, catering, într-un spațiu cu o suprafață mai mare de 200 mp construiți.
Însă, în alte cazuri HOTĂRÂREA nr. 571 din 10 august 2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi/sau autorizării privind securitatea la incendiu prevede criterii, sau valori diferite.
Al doilea exemplu,
Dacă spațiul, în care se desfășoară activitatea, este situat la demisolul, sau la subsolul construcției, ne vom raporta la un plafon de 100 mp construiți.
Al treilea exemplu,
În cazul în care în spațiul respectiv se desfășoară activități de întreținere corporală, coafură, sau frizerie, ne vom raporta la o valoare de 600 mp construiți, ceea ce înseamnă că saloanele cu o suprafață mai mică pot funcționa legal fără să aibă obligația de avizare/ autorizare privind securitatea la incendiu.
Suprafață construită versus Suprafață utilă
Spațiu alocat versus Incintă de incendiu
Specialiștii JF analizează și îți prezintă o imagine realistă a situației în care te afli,
Informațiile și consultanța te vor ajuta să iei deciziile corecte!
Împreună cu consultanții nostri poți clarifica o serie întreagă de aspecte concrete.
Vom analiza informațiile și documentele și vom discuta pragmatic, pentru ca tu să-ți poți face planuri realiste.
Vei afla, astfel, dacă ai nevoie de Aviz și Autorizație de Securitate la Incendiu.
În cazurile în care este necesară avizarea/ autorizarea, putem discuta un pachet de servicii adaptat nevoilor și posibilităților tale concrete.
analizăm documentele furnizate de beneficiar
analizăm informațiile concrete referitoare la spațiul propus de beneficiar
identificăm aspecte relevante în vederea obținerii Avizului/ Autorizației de Securitate la Incendiu
analizăm scenarii împreună cu beneficiarul; oferim consultanță și îndrumări
ne deplasăm la spațiul propus de beneficiar, după caz
ne deplasăm la instituții; solicităm informații și clarificări din partea instituțiilor
discutăm cu colaboratori specializați; solicităm opinii avizate și oferte de servicii conexe âdesfășurăm activități de management de proiect în relația cu terții-colaboratori (arhitect, inginer, verificator, alții)
desfășurăm alte activități, conform pachetului de servicii stabilit cu beneficiarul.
Timpul tău este prețios! Alege serviciile JF
Bineînțeles, poți să te ocupi chiar tu de unele demersuri, însă ai lucra mult mai eficient în domeniul tău de activitate.
Include: analiza prealabila, consultanta generala și specifică, precum și activități de management de proiect
Include: analiza prealabila, consultanta generala și specifică, evaluarea în teren a spațiului, verificări și alte activități
Poți completa formularul de mai jos,
sau ne poți contacta telefonic.
Dacă nu știi exact, ce servicii te interesează, sună-ne!
Consultanții noștri îți vor adresa întrebări ajutătoare.
Vom stabili împreună o scurtă listă de activități și demersuri relevante,
După care îți vom transmite o Ofertă de servicii.