Căutăm coleg(ă): Consultant administrativ, sau asistent manager

Căutăm coleg(ă): Consultant administrativ, sau asistent manager

  Job, căutăm  coleg(ă), sau colaborator, 

Avem nevoie de un coleg, sau o colegă cu anumite calități, experiență și pregătire, pentru postul de consultant administrativ, sau asistent manager

În practică, fiecare aplicant se poate potrivi într-o măsură mai mică, sau mai mare, cu descrierea job-ului de consultant administrativ, sau asistent manager, pe care o găsești mai jos.

Dacă constați că unele elemente ți se potrivesc foarte bine, dar altele nu corespund deloc, am putea discuta despre o colaborare punctuală, sau de nișă, care să se muleze pe experiența și pregătirea ta și să răspundă propriilor tale așteptări și nevoi, chiar dacă nu ești potrivit(ă) pentru vreunul dintre job-urile de consultant administrativ, sau asistent manager

De exemplu, un aplicant care are experiență în demersuri la Registrul Comerțului, ar putea fi interesat de o colaborare exclusiv în acest domeniu, decât de job-urile prezentate aici.

 

  Descriere job  de consultant administrativ, sau asistent manager 

În principal, este vorba de întocmirea și depunerea dosarelor la primăriile din București, în vederea autorizării agenților economici,

În secundar, demersuri de natură urbanistică (CU, Avize, AC, altele) pentru agenți economici, pentru care puteți beneficia de suportul unor colaboratori specializați (dacă este cazul).

 

  Condiții JF: consultant administrativ, sau asistent manager

Experiența de minim 2-3 ani într-un post similar, sau măcar într-un post, care să implice desfășurarea unor activități de consultanță, asistență și întocmire documentații în relația cu alte instituții, cum ar fi Registrul Comerțului, altele.

Ușurință în utilizarea aplicațiilor uzuale pentru PC, cum ar fi word, excel, dar și în navigarea pe internet în căutarea unor informații și în utilizarea aplicațiilor online, deoarece majoritatea instituțiilor publice au implementat astfel de aplicații de lucru. 

 

  Activități  care trebuie desfășurate: 

  • Consultantul administrativ comunică telefonic și pe email cu clienții și colaboratorii companiei.

  • Analizează informații și documente necesare în demersurile, pe care le va efectua la primăriile din București.

  • Oferă consultanță privind îndeplinirea condițiilor de autorizare și lista documentelor necesare,

  • Desfășoară activităților prealabile demersului propriu-zis (cum ar fi crearea contului, la unele primării),

  • Întocmește documentații, completează formulare și pregătește dosarele,

  • Efectuază demersurile și reprezintă beneficiarul în relația cu instituția,

  • Comunică permanent cu beneficiarul și asigură suport în clarificarea detaliilor referitoare la demersurile efectuate,

  • Se coordonează cu colegii și/sau colaboratorii, care se ocupă, sau care s-au ocupat de unele demersuri prealabile, sau conexe,

  • Susține dosarul în relația cu reprezentanții instituției. 

  • Verifică periodic stadiul în care se află proiectele externalizate total, sau parțial către colaboratori și ține legătura cu aceștia.

De asemenea, este importantă actualizarea permanentă a cunoștințelor prin studierea periodică a hotărârilor de consiliu local, care reglementează demersurile de autorizare în vederea funcționării, precum și a legislației naționale și locale, care reglementează demersurile de natură urbanistică.

 

  Propunerea noastră:

Începem cu un part-time, ca să vedem, 

  • pe de o parte, dacă ne potrivim, dacă reușim să comunicăm eficient și să lucrăm bine împreună,

  • iar pe de altă parte, ca să nu fii nevoit(ă) să pleci de la actualul loc de muncă, până nu ești sigur(ă), că job-ul de aici ți se potrivește și îți place.

Cea mai mare parte a activității se desfășoară din fața laptopului.

Programul de lucru este flexibil.

Experiența anterioară este obligatorie.

 

Pentru cei interesați, așteptăm CV-ul și orice alte informații și documente, pe care le considerați relevante, pe adresa de email sebi.laza@juristfirme.ro.

 

În cadrul unui eventual interviu, printre altele, vă vom întreba despre:

  • Experiența anterioară relevantă pentru job-ul propus,

  • Proiecte similare în care ați lucrat,

  • Ce știți despre JuristFirme.ro și despre serviciile, pe care le oferim?

  • Ce știți despre procedurile de autorizare la una, sau două dintre primăriile din București?

  • Ce știți despre demersurile urbanistice la una, sau două dintre primăriile din București?